sobota, 15 października 2016

Ostatnie mangowe nabytki :)

Niedawno pokazywałam Wam książki, które ostatnio do mnie przybyły, teraz przyszedł czas na mangi. Jakiś czas temu przyszła do mnie dosyć duża paczka z waneko, zawierająca 14 komiksów (chociaż większa część należy mojej siostry to i tak je kiedyś przeczytam, więc się liczą :) ), ponadto zawitała do mnie mała paczuszka z arosa :)


Zacznę może od tej drugiej, bo przyszła do mnie jako pierwsza. Była w niej jednotomówka Vitamin, o której już wspominałam podczas podsumowania września, a także 2 tomiki Ao no Exorcist, konkretnie 5 i 6. Kocham tą mangę, ale jej zbieranie, niestety, idzie mi dość powoli.


Przechodząc do zakupów z waneko - moja siostra zamówiła sobie 5 tomów Special A (od 6 do 10) i również  5 tomów Służącej Przewodniczącej (także od 6 do 10). Troszku jej się tam dołożyłam (wykorzystałam kod rabatowy), więc mogę je tutaj pokazać, nie? :)


Dotarł do mnie również 2 tom Ataku Tytanów, który już przeczytałam. Był dobry, ale podobał mi się trochę mniej niż pierwszy. Zaopatrzyłam się w 3 tom Anothera i żałuję tego, że nie kupiłam 4, ale, no cóż, będę się cieszyć tą serią dłużej :)


2 ostatnie mangi to dwa romanse - pierwsze tomiki Dengeki Daisy i Bestii z ławki obok. Oba już za mną i bardzo mi się podobały :)


Jestem bardzo zadowolona z tych zakupów. Wszystkie mangi, które były stricte dla mnie już przeczytałam (oprócz Ao no Exorcist) i wszystko mi się podobało (z tego powodu też większość tytułów powtórzy się w podsumowaniu października). Jednak nie cieszę się z tego jakoś bardzo, bo (przynajmniej na chwilę obecną) wiem, że kolejne zakupy szybko nie będą ;_; Ok, na dzisiaj to już wszystko. Do napisania, trzymajcie się, pa! :)


8 komentarzy:

  1. Może to dziwnie zabrzmi, ale wszystko z Twojego stosu mam również u siebie XDDDD Inaczej mówiąc: kocham, kocham kocham <3 <3 <3 Ale jak to ze mną bywa - czyli nie nadążam z czytaniem - mam nie przeczytaną przewodniczącą gdzieś właśnie od połowy 6-ego tomiku oraz 3-ego Anothera. XD
    Dengeki polecam bardzo, bardzo mocno! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, ale ty siedzisz w tym biznesie dłużej :D Ja jestem dopiero początkująca :D Muszę nadrabiać podstawy XD Ja raczej czytam mangi na bieżąco jak je dostanę, ale z kolei mam bardzo dużo nieprzeczytanych książek (ale kiedyś to nadrobię :) ). Dengeki Daisy bardzo mi się spodobało. Teraz jest jednym z moich priorytetów :)

      Usuń
  2. Imo Another jest zdecydowanie lepszy w wersji mangowej. Ta kreska!
    Vitamin wszystkim naokoło polecam, bo to jedna z niewielu mang na naszym rynku, mająca cięższy, taki życiowo-trudny klimat. Dalej mam nadzieję na wydanie innych mang tej autorki. :<
    A Besta z ławki obok mnie irytowała w anime, ale manga wychodzi dużo lepiej. Na razie mam niestety tylko dwa tomy. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja słyszałam dużo negatywnych (chociaż w sumie też dużo pozytywnych) opinii na temat anime Anothera. Mam zamiar najpierw skończyć mangę i później się przekonać. Kreska rzeczywiście jest ładna.
      Na pewno gdyby wydano inne mangi tej autorki z pewnością bym kupiła. Vitamin z pewnością warto przeczytać.
      Ja mam 1 XD Anime mam w planach, więc się przekonam jak ja je odbiorę.

      Usuń
  3. Fajny stosik, tyle shoujo *^* Pochwalam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w zbieraniu AnE, zdecydowanie warto. ;)
    Vitamin ostatnio czytałam. I to tyle z mang, które mam. Służącą Przewodniczącą miło wspominam jako anime i tyle mi wystarczy, a Special A jakoś nie miałam okazji zacząć. Dengeki Daisy chciałabym nadrobić (a raczej chociaż zacząć), ale brakuje mi motywacji...

    OdpowiedzUsuń
  5. Dengeki Daisy - jak ja kocham mangi, które wychodzą spod ręki Kyosuke Motomi! A manga Beast Master to mój osobisty faworyt. Również polecam, jeśli jeszcze nie czytałaś. :)

    Pozdrawiam,
    Book Prisoner! :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli przeczytałeś to proszę Cię, skomentuj. Naprawdę mi miło, kiedy widzę, że ktoś czyta to co tutaj udostępniam :)