niedziela, 20 grudnia 2015

Nieco zmieniony Disney Book TAG

Cześć:) Dzisiaj mam dla Was kolejny TAG, do którego zostałam nominowana dość dawno przez lostyourself z bloga Pomiędzy książkami. Bardzo dziękuję za nominację i przepraszam, że tak długo z nią zwlekałam.  Zabawa bardzo mi się podoba, bo kocham bajki Disney'a <3.
Zdziwiło mnie bardzo, że w tym disney'owskim tagu nie ma... Myszki Miki. Przecież to jest pierwsze skojarzenie z Disney'em! Jest Disney jest i Myszka Miki. Postanowiłam więc trochę pozmieniać ten tag. Niektóre kategorie wyrzuciłam (miejscami dlatego, że nie wiedziałam jaką książkę do nich przypasować, ale ciii..), część zostawiłam i kilka dodałam. Mam nadzieję, że taka wersja tego tagu Wam się spodoba:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli przeczytałeś to proszę Cię, skomentuj. Naprawdę mi miło, kiedy widzę, że ktoś czyta to co tutaj udostępniam :)