poniedziałek, 2 listopada 2015

#8 "To Ty mnie pokochasz" Jasinda Wilder - SZYBCIKIEM #2

Ciągle mam ochotę na romasidła:) Dzisiaj zapraszam Was krótką recenzję wczoraj przeczytanej książki - "To Ty mnie pokochasz" autorstwa Jasindy Wilder.
Tytuł: To Ty mnie pokochasz
Autor: Jasinda Wilder
Liczba stron: 219
Wydawnictwo: Amber
Ocena: 5/10
Książka wypożyczona z biblioteki

Opis: Córka Coltona i Nell z bestsellera "Tylko Ty" przeżywa pierwszą wielką miłość, pełną czułości i bólu.

Nazywam się Colton Calloway. Znacie już część mojej historii, ale jest ciąg dalszy. Moja mała córeczka, Kylie, ma już siedemnaście lat, jest piękna i utalentowana, tak jak jej matka. I tak jak Nell ma słabość do niegrzecznych chłopców, mrocznych i pełnych tajemnic. Wiem, że nie mogę jej chronić przed życiem. Pewnego dnia ktoś ją zrani. Mogę ją tylko kochać i być przy niej, kiedy to się stanie…

Nazywam się Oz Hyde. Zawsze pakowałem się w kłopoty. I zawsze byłem sam, dopóki nie spotkałem Kylie. Lecz czy taka dziewczyna jak ona zobaczy w takim chłopaku jak ja coś więcej niż widzą wszyscy: szybki motor, skórzaną kurtkę i blizny na rękach? I czy sprawi, że blizny, których nie widzi nikt, przestaną wreszcie boleć?
 
CZYTAJ DALEJ

1 komentarz:

  1. Raczej nie skuszę się na tą książkę. W kolejce czekają bardziej interesujące pozycje.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli przeczytałeś to proszę Cię, skomentuj. Naprawdę mi miło, kiedy widzę, że ktoś czyta to co tutaj udostępniam :)