niedziela, 6 września 2015

Book haul #1 :)

Dzisiaj to chciałabym się pochwalić moimi ostatnimi zdobyczami ^^ Na początku miały być tylko dwie książki, ale tak jakoś wyszło :)



Śliczne 8 książek. Niestety, jedna nie dla mnie. Oto one z moim krótkim komentarzem:)


"Opal" Jennifer L. Armentrout Po przeczytaniu "Obsydianu" i "Onyksu" muszę poznać dalsze losy Katy i Daemona :) Nie mogę się doczekać :D
"Mechaniczny książę" Cassandra Clare Miałam ostatnio ochotę na coś w tym klimacie. Londyn. XIX wiek i... Nocni Łocy. Od razu dorwałam "Mechanicznego księcia" i teraz go czytam ^^
"Miasto zagubionych dusz" Cassandra Clare W końcu zabiorę się za 5 część DA. Mam nadzieję że jak najszybciej :D
"Szklany tron" Sarah. J. Maas O tej książce mówi się dużo, jaka jest wspaniała i w ogóle. Są też  opinie typu  "dobra, na ten cały szum wokół niej spodziewałam się więcej". Muszę sama wyrobić sobie zdanie :) Lubię książki w tym klimacie. Słyszałam, że na początku trudno się w nią wbić, ale nie zrażam się. Myślę, że mi się spodoba :)

Czytaj dalej

2 komentarze:

  1. Polecam "Szklany tron" i "Piątą falę". Ja mam przed sobą serię "Lux". Po tylu zachwytach mam spore wymagania względem tej serii, mam nadzieję, że mi się spodoba. Życzę miłej lektury. Pozdrawiam :)

    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę doczekać się doczekać się, aż zabiorę się za "Szklany tron" :) A "Piątą falę" właśnie czytam. Serię Lux jak najbardziej polecam.
      Dziękuję :)

      Pozdrawiam

      Usuń

Jeśli przeczytałeś to proszę Cię, skomentuj. Naprawdę mi miło, kiedy widzę, że ktoś czyta to co tutaj udostępniam :)