niedziela, 16 sierpnia 2015

Moje czytelnicze nawyki TAG

Hej! Tu znowu ja. Zwarzywszy na to, że ten blog dopiero zaczyna istnieć może byśmy się nieco poznali. Pomyślałam, że wykonanie tego tagu będzie dobrym pomysłem. Mam nadzieję, że wam się spodoba :D


Moje czytelnicze nawyki TAG
 1.Czy masz w domu konkretne miejsce do czytania?
Tak. Czytam głównie w moim łóżku na boku, ale zdarza mi się też gdzie indziej najczęściej na kanapie w salonie.


2. Czy w trakcie czytania używasz zakładki, czy przypadkowych świstków papieru?
Różnie. Staram się używać zakładki, ale nie zawsze mi to wychodzi i używam może nie przypadkowych świstków, ale ogólnie przypadkowych rzeczy.

Czytaj dalej

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli przeczytałeś to proszę Cię, skomentuj. Naprawdę mi miło, kiedy widzę, że ktoś czyta to co tutaj udostępniam :)